En pidä asenteesta, että tämän ikäisellä ei muka voisi olla oikeasti painonsa kanssa ongelmia, kaikki teinit eivät ole niitä "hyi kun oon läski" ja samalla ole syömishäiriöisiä. Minä hain apua oikeaan ongelmaan ja odotin asiallista asiantuntijavastausta, kun muualta en sellaista löytänyt. Olen erittäin pettynyt kiloklubin toimintaan, ikärasismia esiintyy täälläkin. Osa nuorista (allekirjoittanut mukaanlukien) osaa ainakin pitää pienen lääkärin määräämän kiinteyttämisprojektinsa lapasessa, eikä päästä karkaamaan yli.
Klubiemäntänä näen profiilistasi ikäsi. Sen vuoksi vastaan, että ainakin osittain kysymys on varmasti siitä, että olet muuttumassa tytöstä naiseksi. Silloin rasvamäärä eri puolilla kehoa lisääntyy, ja sen kuuluukin lisääntyä jonkin verran. En tarkoita, että välttämättä olisi kysymys pelkästään tästä, mutta tämä on yksi asia joka on tärkeää ottaa huomioon. Moni pelästyy muotojen muuttumista siinä vaiheessa, kun niitä alkaa aikuiseksi kasvamisen myötä tulla.
Olen erittäin pettynyt kiloklubin toimintaan, ikärasismia esiintyy täälläkin..
Olisi varmasti monelle mukavaa, että olisi täsmäliikkeitä, jotka vaikuttaisivat suoraan ja tehokkaasti "ongelmakohtaan" . Kehomme kuitenkaan ei ole helppo muotoiluvaha, jolla saisi nopeasti toivottun lopputuloksen. Jos vatsassa, pakaroissa tai reisissä reisissä on liikaa tavaraa tai jos rasvavarastot ovat keskittyneet jenkkakahvoihin tai klaffeihin, niin pitää laihtua kokonaisvaltaisesti, jotta nekin pienenevät.Kannattaa myös lukea artikkeli:http://www.kiloklubi.fi/?id=1381&c_tpl=1075